image85
Kvällen började bra, riktigt bra. Film med härligt folk i korridoren och gratis kladdkaka i stora mängder. Så kommer det in mer folk som börjar linda in alla grejer i ena rummet med plastfolie. Och då menar jag verkligen ALLA grejer. Till saken hör att snubben som bor där är bortrest tills på fredag och de ville ge honom en "välkommen hem"-present. Hah. Sen ringde charmtrollet som jag inte snackat med på länge och jag blev på bästa tänkbara humör. Sen sätter jag mig vid datorn och ser detta -> KLICK. Jag älskar En riddares historia. Nu är jag nästan i ett chocktillstånd. Konstigt vad påverkad man kan bli av sånt här.
>> tilda

rip!

2008-01-27, 14:23:02 - URL: http://aouch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: