Nu är jag hemma hos föräldrarna igen och hah, min vän M, som nyligen börjat modella, berättade precis via MSN att han fått jobb för Burberry. "Typ show. De sa 'exhibition, kind of like show, but not really'". Det är sanslöst!

Det var rätt slitsamt att dela ut Metro's sommarspecial i 3 timmar vid lunchtid, då solen är som värst. Så mycket jag gått idag har jag inte gått på länge. Benen skriker och fötterna vägrar allt som har med mark och golv att göra. Jag kände mig klen då armarna inte ville bära fler stora, tunga buntar med tidningar längre, hah. Men det var kul att jobba, tolka mig inte fel! Man blir riktigt social av sådana här händelser. Det var riktigt kul att kunna prata med främlingar om allt möjligt som kom upp då de tog emot tidningen. Så jag rekommenderar jobbet om man ändå inte har något vettigt för sig.

Pepe's Bodega och Madison i Båstad ska besökas i nästa vecka då tennisveckan är igång. Det känns lite häftigt att stå med på listan för att komma in på Pepe's (även om det antagligen inte är något märkvärdigt, hah). Hoppas att solen är på bra humör och att det blir så fräckt som jag tror att det kommer bli!
>> Linda

sv: håller med, älskar det !!=)

2008-07-04, 20:40:31 - URL: http://enlinda.webblogg.se/
>> karin

hahahah japp det får jag helt enkelt göra! fast man vill ju inte heller sova bort hela dagen, så lite bra är det nog :P ha en bra dag.

kram

2008-07-05, 13:36:42 - URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: