Fler pysselgrejer är på väg hem till mig nu. Jag måste köpa någon slags ask att förvara alla små pärlor och berlocker i, någon bra. Jag håller förresten på att skapa en hemsida där alla möjliga plagg och accessoarer kommer att säljas - nytt som gammalt - och ni läsare kommer även att få lägga in de plagg ni inte behöver eller använder längre. Plaggen ska väl komma till användning någonstans, eller hur? På den sidan kommer där att finnas en avdelning för mina pysselskapelser, vilket främst är armband men även halsband och örhängen. Adressen kommer jag att ge ut när det finns lite mer att titta på på sidan. Jag ska fota plagg och pyssla ihop armband för fullt den närmsta tiden alltså! (; Här får ni lite smakprov av vad som komma skall:





Ha en fortsatt bra påsk allihop! (:
>> © Ainariel - Therese Marks fotodagbok

Svar: Haha, tack!

2009-04-12, 21:13:36 - URL: http://www.ainariel.se.nu/
>> Sonja

vilka snygga armband :)

2009-04-12, 21:15:53 - URL: http://sonjat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: