Vem vill inte ha en nypa glamour? Bara lite grand, för att sedan ta steget tillbaka in i skymundan och bara vara för sig själv. Jag gillar mig själv och trivs väldigt bra i mitt eget sällskap. Jag har vänner som super skallarna av sig här nere i Skåne. Är det glamour? Spriten? Är det glamour att komma in på ställen ens ålder egentligen inte tillåter? Att ständigt bli bjuden på alla möjliga sorters drinkar av killar väntar sig något i utbyte? Eller att ligga med kändisar för att sedan skryta om det? Nej, om det är definitionen av glamour så är jag inte intresserad längre. Lite nattamat, en skön säng med min älsklingskatt snarkandes vid fotändan. Det är min sorts glamour för tillfället, och jag är jäkligt nöjd med det.

Jag ska inte falla, inte igen. Det har gått tillräckligt med år nu.

Nattbloggande är tydligen den mesta öppna sorten, allra helst en lördagnatt som denna. Måhända att det är ett rörigt inlägg utan någon som helst korrekt styckeindelning, men det är himla skönt att få tankarna ur mig. Min blogg, min dagbok, min bäbis.
>> Michaela

Åh jag förstår vad du menar, jag har också valt en bra bok i sängen med en godispåse framför klubbarna och drinkarna senaste tiden. Omväxling förnöjer :-) Puss!

2009-04-19, 12:58:16 - URL: http://blogg.stureplan.se/michaela/
>> Josie

Fin blogg! :)

2009-04-19, 15:21:16 - URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: