foto: smashmethod



Nånting måste komma ut till min kurs som jag kan visa under handledningen. En och en halv timme på en parkbänk i solen, som dessvärre försvann ganska snabbt. Att lite kladd på ett papper kan bli så kreativt. En sekvens bestående av 6 bilder. En av handledarna, den spanska, tycker jag ska använda mig mer av skuggteknik, men jag kan inte skuggteknik. Jag har aldrig haft någon föreläsning eller hjälp med hur det ska gå till. De ska fixa en sådan i framtiden, mjao, men vad hjälper det mig nu? Fler papper kommer det att bli. Öva. Practise makes perfect.

En kursare har lockat in mig på flytande tusch. Jag måste nog ta och införskaffa lite så att jag kan pyssla med det. Det, eller ProMarker-pennor som jag aldrig fått tummen ur att köpa just eftersom det finns så många färger, och att de kostar en hel del per penna så jag kan inte köpa så många färger :E

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: