Korta jeansshorts och oversized skjorta - ja tack, mer sånt. Stor, härlig sjal och solglajjor. Converse funkar mer än bra. Om det så än blir en gnutta värme och sol så är det det jag kör på imorgon. Håkan, Joel och alla de andra gubbar och gummor man mår bra av ska spelas i öronen. En vinare och någon att dela den med (jag kan ju inte fixa hela flaskan själv en vanlig torsdag). Snälla?

En man med gitarr sjöng på "Travis - Why Does It Always Rain On Me?" när jag gick över Gustav under lunchen. Det var längesen jag hörde den låten sist och den har följt med mig hela dagen lång. Vid varje tyst sekund är det den jag börjar nynna på. Why does it always rain on me? Is it because I lied when I was seventeen? ...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: