Jag har kikat rundor på guldfynd.se en del under dagen och nyligen fann jag ett himla trevligt armband som såg ut att kunna fungera fint att bära om vardagarna. Klickade mig in på det och sedan såg jag att det gick loss på nära 10.000 kr (kampanjpris, ord.pris var 14.498 kr). Diamanter, jo jag tackar. En aning över min budget dock, hah.


bild från guldfynd.se

Det är lustigt att så många butiker tror att :- betyder kronor och utelämnar därför kr efter en summa. :- och ,- innebär bara att det inte är några ören i summan :P Ah well, jag låter min far störa sig på detta då det är han som läst ekonomi.
>> Eveline

OJ vad dyrt, haha! Det var snyggt, men kanske inte till det priset ;)

2009-12-05, 08:05:56 - URL: http://evelines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: