När jag i förmiddags drog undan mina gardiner var det kondens på insidan av fönsterna och is ute på terassen - kylan har kommit till Malmö. Min vädervisande widget som jag har i dashboarden (har en Macbook) säger att det ska bli snö i veckan. Och jag kommer att jobba varje dag, åtta dagar i rad. Jul, jul, strålande jul. Jag har inte köpt några julklappar än. Min familj önskar sig inget. Vi köper det vi vill ha/behöver. Det blir knepigt att komma på nåt då. Samtidigt tycker jag själv att det är onödigt att köpa något "bara för sakens skull". Meningslösa grejer är meningslösa. Ära vare Gud i höjden, detta har jag gjort i slöjden. Ska jag använda min konstnärliga ådra och skapa något? Förslag från er läsare tas mer än gärna emot! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: