Ett nytt år innebär en ny layout. Jag tror att jag har fastnat i "layoutträsket" igen; jag älskar att göra layouter. Någon som vill ha hjälp med sin kanske? xD Kanske ska starta en liten affärsidé av det, hah. Mjanja, får se hur det blir.

Jag är mätt. Nyss har vi i familjen ätit tårta och firat min storebror i efterskott. Han fyllde år den 31e dec, men då var vi alla upptagna på annat håll.

Nyår för mig innebar att jag åkte hem till orten där jag växte upp dit jag var bjuden på trerätters och partyparty. Det var rysligt kallt, men himlen var underbart klar och fin. Jag mötte flera av mina gamla klasskompisar och många andra gamla bekanta. Det hela var mycket, mycket trevligt. En lokal var hyrd och jisses vad den blev full med härligt folk lagom till tolvslaget. Skumpa och fyrverkerier. Det kunde ha gått illa till, men vi klarade oss, lyckligtvis. Jag är glad över att sista dagen på år 2008 blev en väldigt bra sådan. Hur hade ni det? :)
>> Ediba

Happy New Year :)

2009-01-06, 00:05:41 - URL: http://thesuryoye.blogg.se/
>> pc

Ja du skulle lugnt kunna få fixa med min bloggdesign ;)

2009-01-06, 15:08:17 - URL: http://prolactinchic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: