Tshirten haffade jag i största storleken. Jättesnygg oversize tillsammans med den tighta, gråa kjolen! Ger en sekreterarlook, fast en mjuk och bekväm sådan. Bootsen (som är mycket snyggare in real life) påminner mig väldigt mycket om Hope's Grace Boot, fast säljs för under 1/6 av det priset. Me like!

Text från i torsdags: Idag fick jag reda på min bonus på jobbet, och glad blev jag minst sagt. Till skillnad från gårdagens täta, och läskiga, dimma så bjöd denna torsdag på en del sol. Jag begav mig in till stan för att uträtta lite ärenden som jag samlat på mig för att jag inte ville ut när det var dåligt väder. Jag handlade nog lite mer än tänkt, men jag vet att jag kommer att använda det och jag kunde unna mig det med tanke på bonusen (; Utöver vad som finns med i kollaget ovan så köpte jag även ansiktsrengöring från Apoteket och ett sött silverhalsband med ett brev från Glitter's rea.
>> liza.

Hejsan, din blogg är över fin jag bara undrar hur du fick den så .P?

tack o hej.

2009-01-19, 06:42:06 - URL: http://minicupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: