Ska piercingen stanna eller försvinna?

Bilden är några år gammal, numera har jag blont hår, men det var allt som fanns på den datorn jag befinner mig vid nu. Oftast har jag inte i ring utan en labret eftersom den inte är ivägen när man äter och framförallt dricker :b Men piercingen har sin charm, enligt mig, och jag har fått många positiva kommentarer om den genom åren så jag kan inte låta bli att vela - ska den stanna eller försvinna?
>> A M A N D A - foto&design

sv: tack snälla :-) ja, det är lite tokigt. men håller på med en ny design som skall på plats inom en snar framtid som jag ska försöka se till att alla ser korrekt :-)

2009-07-26, 11:55:05 - URL: http://amandaberggren.blogg.se/
>> Hilda

Hej! Hmm... stanna eller försvinna..... både och ;) Fast du bestämmer ju vad du tycker!

Fin blogg!

2009-07-26, 12:08:08 - URL: http://hildahereiam.blogspot.com
>> Anonym

Sån fin blogg du har ^^

2009-07-26, 12:23:25 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: