Jag är hemma från Kreta och jag är riktigt, riktigt trött. Hemfärden började 04.10 inatt enligt lokal (en timme före där så 03.10 enligt svensk tid) med buss till Chania flygplats. Väntetid på flygplatsen och ett försenat flygplan, igen. När planet väl avgick var klockan 07.00. Jag hade planerat att få min sömn under flygturen, men icke, bakom mig satt ett par med en liten flicka som envisades med att skrika och sparka i min stol. Gäsp. Väl hemma i Sverige igen så var det en timmes bilfärd att komma hem till mina vänner igen och hämta lite grejer, och sedan ytterligare en timme med tåg hem till Malmö. Mycket åkande på en rätt så tom och trött mage = illamående.

Jag är himla glad att hemfärden är över, hah. Nu ska jag tanka över bilder, äta middag och sovasovasova!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: