Idag slutade jag tidigt, redan kl 17.00, och hade först tänkt bege mig hem och ut på terassen för sol, men icke, solen var som bortblåst så jag gick rundor på stan ett tag istället. Jag kände mig inte så värst inspirerad och fötterna var trötta efter att ha fått bära upp mig hela dagen. Gina Tricot var rörigt och i provrummet kryllade det av dammråttor. Med mig hem från stan sen hade jag dock en parfym à la Britney Spears, Fantasy. Jag har gått och sniffat på den länge och idag blev den min. Värt att nämna att jag har två parfymer till på min önskelista så det återstår att se när parfymsamlingen utökas ytterligare.

Två arbetsdagar kvar denna veckan och sex stycken i den kommande, sedan är jag ledig i två veckor! Mwah.

God natt hörrni! Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: