Dåligt med uppdaterande här, jag vet. Denna veckan har jag jobbat må-lör från morgon till kväll, vilket resulterat till en mycket trött Louise.

Nuförtiden leker jag med nya designer (både till mig och er) och specialeffekter (knepigt att få dem att fungera på blogg.se), pluggar in sådan matematik och fysik som jag kunnat en gång i tiden inför ett intagningsprov, funderar över hur jag bäst ska spendera mina 2 veckors ledighet som jag har i sommar, och ptja.. försöker njuta av livet, heh.

En av mina bästa killkompisar har flyttat lite närmre. Himla trevligt. Det får bli ett besök någon dag då jag inte är helt slut efter jobbet.

Den kreativa kursen jag läst under våren är över, men pysselsuget består. Fler plasthalsband ska skapas, och kanske ska lite klädesplagg sys om. Experimentera mera.

Hmm, jag funderar även över att ändra om bland kategorierna och göra dem färre - om det går. Det tar tid att göra en hel design när det finns så många skilda idéer om hur det ska se ut, hah. Jag saknar även de hemsideprogrammen jag har på min PC som inte fungerar på Mac, inte för att jag har problem med kodandet utan snarare för att det går snabbare att få det så som jag vill.

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: