Jag vaknade upp med en täppt näsa och sveda i halsen. Utanför blåser det storm och det är ganska läskigt när man bor på sjätte våningen. Blomkrukorna utepå altanen välter och utemöblerna åkte nyligen förbi ett fönster. Jag befinner mig inomhus i en fåtölj med katten i knäet. Snart även en kopp varm choklad.

Igår gick ljuset upp för mig om hur Apples GarageBand fungerar; jag har inte riktigt brytt mig om det innan, men det visade sig vara hur fantastiskt som helst! Det är skoj att skapa egna låtar.

Usch, nu åkte möblerna åt andra hållet. Vinden ska avta, har pappa sagt. Jag längtar.
>> VANESSA (från Brasilien)

cool blogg!

2009-05-06, 21:31:00 - URL: http://modablogvanessa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: