Jag är på ett mycket bra humör. Denna onsdag är jag ledig. Morgonen var regnig men nu jäklar skiner solen och himlet är blå med bara några få moln. Jag roar mig med att dricka kaffe och sammanfatta fysik (jag är bara på fysik A än så länge). Snart beger jag mig ut en sväng med kameran för att fota den vackra hösten och senare idag ska jag till en av mina bästa vänner för att laga mat och se på film. Hur ser er onsdag ut? :)

Jag har lyckats formatera en extern hårddisk så att jag nu kan använda den både till min PC och Mac :) 1 Tb är nam nam. Filmer, foton, musik, spel etc ska sparas på den. Jag ska även installera Windows XP på en del av hårddisken på Macen så att jag kan använda en del favoritprogram och spel från PCn :) I'm lovin' it!

Utifall att någon av er är på dåligt humör (eller bara vill bli ännu gladare) så spana in den här fruktansvärt söta valpen:
>> Malin

ang menyraden.. vad konstigt. för mig är den fortfarande längst ner till vänster, men det kanske bara är på min dator då, hmm :)

2009-10-09, 09:10:39 - URL: http://letswastetimewebblogg.se
>> lena

Åh, det var den sötaste lilla valp jag sett på länge!

2009-10-25, 16:19:31 - URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: