Jag använder ofta uttrycket: "Nattinöffs!" - mitt sätt att säga god natt på - och att någonting är "mums" (bra skit), se raden nedan.


Någon gång vill jag bo i ett land där: folk talar något annat språk än svenska, gärna engelska eller franska. Språk är mums.


På second hand kollar jag mest efter: Väskor. Jag tycker ärligt talat att gamla kläder är creepy.


I mitt kylskåp finns alltid: Mjölk, mjölk och mjölk.


Jag är bra på att: lära mig nya saker, vara positiv, rätta andra som har fel (dålig egenskap ibland, mjao), vara tidsoptimist.


Jag är dålig på att: inte vara ute i sista stunden, förlora, ta folk som inte kan stava seriöst.


Ett land jag alltid velat åka till: Australien.


Jag handlar mat på: Mestadels ICA. LIDL - NEJNEJNEJ!


Om jag hade ett husdjur skulle det heta: Uffe.


Jag samlar på: Teknikprylar och - for now - armbandsur.


Min något udda favoritsysselsättning är: Udda är det väl inte, men jag gillar att gå långpromenader helt själv.. ensam med mina egna tankar.


Jag är 22 år gammal och bor i en lägenhet på Gamla Väster (Malmö) varifrån man kan se massvis med hustak och en liten gnutta hav.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: