Hej bloggen! Idag har jag varit och jobbat massor och inte orkade jag gå upp i god tid innan jobbet för att hinna skriva en skvätt - nej, det kommer nu istället, heh.

Är som sagt precis hemkommen från jobbet och sitter och njuter av en kopp varmt kaffe och pysslar lite i Photoshop. En design med lite våriga färger ska det bli har jag tänkt mig, och sedan trixande på en design som blivit beställd :]

Måste komma ihåg att ladda kamerabatteriet till morgondagen då det bär av mot konstrunda på Österlen!

TTYL!
(Översättning: TTYL = Talk To You Later = Vi hörs senare)
>> Anonym

yes det är skitsnyggt :)

var det kul med påsk? =)

2010-04-11, 09:23:36 -
>> elinpelin

sv: jodå, fast väldigt skitiga ;)

2010-04-11, 09:28:17 - URL: http://stektamakaroner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: