Jag är i Malmö och trixar och fixar. Vad tusan ska man ha på sig? Vädret ser väldigt ostadigt ut. Tänk om det regnar? Tänk om solen kommer fram så att det blir skitvarmt? Vill inte bära på för mycket. Drickan väger ju med. Lave har filtar och jag tar med paraflax. Teamwork. Vi ska hitta nåt att grilla sen också. Johan från Underoath sitter tydligen hemma hos min vän Em där i Lund, jahaop. 8 pers på liten yta (Em's lägenhet), fler ska det bli. Främsta målet är stadsparken, Lunds kära underbara stadspark. Undra om de vimsiga hönsen är kvar.

Jag vann förresten en tävling på MakeUpStore's klubbkväll igår! :D Har tyvärr inte tid att fota och lägga in bilder nu men det ska bli av kanske imorn!

Hoppas ni får en fräck valborg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: