Sista jobbardagen är fixad. Alla sakerna är tillbakalämnade. Ingen mer avancerad jobbtelefon. Jag måste finna mig någon egen. Ingen som är lika stor som X10'an, men inte heller lika liten som X10 mini (nära på omöjlig att skriva på, I promise you!). HTC Wildfire? Fast mjanja. Jag har ju min macbook så det ständiga surfandet är ändå ganska nära inpå.

Pryltokighet. Girighet. Det är inte så lätt. En ny systemkamera, en resa till U.S.A., en ny väska (en fin en), ny mobiltelefon, musikstudiogrejer, och så vidare . . . önskelistan kan göras lång. Egentligen har jag råd, men jag är snål. Om jag hade kunnat bestämma mig för en sak så hade det kanske funkat, men jag vet inte vad jag helst vill ha och därmed uteblir köpet. Snålaste alternativet såklart.

Hursomhaver, LEDIGHET FÖR BÖVELEN! Det firades med middag från Mackedonken och tummar som hölls (och hålls fortfarande) för att det ska bli en solig söndag. Lite måste bleka jag få steka. Nekar väderguden mig detta så får det väl bli till att leka med grafik och skriva på designguiden, samt lägga upp en massa billiga bloppisgrejer.
>> Annika

Så konstigt. När jag går in på din blogg så är den helt tom!

2010-11-09, 14:08:36 - URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
>> Annika

När jag kommer in på din blogg så ser jag bara fältet till höger men inga inlägg!

2010-11-10, 11:02:47 - URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: