Bild tagen med webcamen, så inga högupplösta bilder här inte.

Nu sitter jag här och dricker mitt citronsmaksatta gröna te, hör brummande bilar och dånande musik utanför mer och mer, och funderar över vad jag vill göra under min ledighet. Det är hög tid för sista minuten nu, två arbetsdagar kvar återstår innan friheten är ett faktum. Något måste jag göra innan skolan börjar. Tradigt att mina vänner redan haft sin semester och inte har tid, alt. inte råd att åka någonstans. Malmö och skåne i all ära - men jag vill härifrån ett tag. Solsemester med häftig arkitektur att spana på. Spanien? Ett av budgetresmålen. Jag älskar Italien och Frankrike åker jag gärna också till. Tips?
>> josefine

får nog ta och göra det :D

2010-08-06, 00:00:10 - URL: http://technicolor.blogg.se/
>> cajsa

god dagens! :D allt bra med dig idag? :)



snyggt du har gjort det på bloggen! :D

2010-08-06, 11:41:53 - URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: