Idag följde en flanellskjorta med mig hem från MQ's herravdelning. Rea, så den gick bara loss på 250 pix. Jag älskar flanellisar!

Mamma tyckte att jag redan hade en snarlik hemma, vilket jag försvarade att enda likheten var att båda är ju skjortiga flanellrutor! .. Båda är ju rutiga flanellskjortor! skulle ha kommit ur min mun. Hah, felsägningar är bra.
>> maja

sv: hm, håller nog inte riktigt med om det haha.

köpte väl främst htc tattoo för att jag tycker den är ruskigt snygg och innehar alla egenskaper jag behöver. :)

spican är exakt lika bra kvalitetsmässigt men har ingen radio, och är någon hundralapp dyrare. dessutom tycker jag den är fulare än tattoo! och lite större.



så en att tattoon är en liteversion av den? njaaa.. fick dessutom med headset och stereosladd helt gratis med denna så!



jag är grymt nöjd i alla fall :)



pussss

2010-01-13, 19:54:59 - URL: http://majakaka.blogg.se/
>> Lisa

Hej!

Tack för hjälpen. Nu blev det mycket mycket bättre :)

2010-01-19, 17:13:19 - URL: http://lisakarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: