Nu måste jag ta och skriva av mig lite. Tidigare under veckan har jag varit orolig över releasen av iPhone 4. Ingen på jobbet visste något om hur det skulle gå till.. det hade bara snackats om att det skulle vara nattöppet och att vi skulle jobba både dagen innan och efter. Hur galen trött skulle man bli och ska man tolerera sånna tider? Torsdagsmorgonen kom och när jag anlände till jobbet fick jag reda på att de var tillräckligt med folk (trodde de) så jag fick välja om jag ville jobba natt också eller inte. INTE SÅKLART!!11!!elva! Erbjöd mig till att börja tidigare på fredagen, idag, istället.

När jag kom dit imorse var alla andra lagom sletna. Butiken såg ut som ett slagfält. De hade varit kvar seeent (sen morgon that is). Hela kommande dagen var också kaos. Och jag var den av oss säljare som var piggast i huvudet, var det tänkt iaf. Allt folk fick ögonen att bli trötta och mig att vilja sova. Jag förstår inte hur de som inte hade något iPhone-ärende orkade sig in i butiken när de såg allt folkt, 40-50 pers i kö. Tvärtom, det var mer av den sortens kunder än den andra senare mot dagens slut. De som ville ha sig en iPhone hade väl fått den, antar jag.


Ledig lördag för en gångs skull! En vecka kvar sen ska jag inte jobba mer innan skolan. Längtar big time, oh yes. Imorgon kommer kusinen och kanske bär det av mot Helsingborg. Sista festivaldagen där ju.

Jag gav förresten efter för mitt shoppingbegär ikväll och beställde mig ett par jeansshorts från One Teaspoon. Det får man göra efter en jobbig dag. Ett par jeansshorts jag spanat på länge men som tidigare kostat apmycket men som nu låg desto mer i min budget.. trots att garderoben inte vill matas med mer.

Imorgon ska jag spana lite på nya boots. Mina gamla älsklingar kommer nog inte överleva en höst/vinter/vår till.

Adjöken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: