Idag har det varit en fullpackad dag - med mina egna mått. Somnade om efter sista snoozen imorse och vaknade en timme innan jobbet, lite stressigt. Tackar dock de skräniga fiskmåsarna utanför för att de väckte mig. Dessvärre upptäckte jag att dunbollarna hade försvunnit (ett par fiskmåsar hade ett fågelbo på taket mitt emot som vi såg perfekt från ett fönster i vardagsrummet). Hursomhelst, en jäkla massa liv förde fåglarna och jag tyckte mig skymta en dunboll på marken, den andra spårlöst försvunnen. Kanske tog en kråka den, usch. Första delen av jobbdagen var sorgsen, sedan lyckades jag tänka på annat. Nu tänker jag ju dumt nog på det igen. Hemskt. Långt ner till marken från det där taket.. uschusch.

Anywhoooo (som JD i Scrubs skulle ha sagt), efter jobbet så gymmade jag. Det är bra att biffa till sig när man är klen som en sticka. Nu är jag trött som en rödbeta (koppling någon? ingen?) och har en väldigt god känsla av att jag inte kommer ha problem att somna inatt. Låt oss hoppas att min kropp inte värker för mycket när jag vaknar för en ny jobbdag.

God natt på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: