Saosin har ställt in sin konsert. Jag hade sett fram emot det hur tokmycket som helst. Biljetterna släpptes - eller jag fick iaf reda på det - natten till min födelsedag.. så det var den bästa presenten. Och nu har de ställt in. Det känns som att något ryckts ifrån mig. Något saknas nu. Jag vill se dem. Ska jag behöva åka till andra sidan Atlanten för det?

Däremot så har jag en ny konsert att se fram emot nu (även om den inte kan ersätta Saosin på något sätt); Underoath! :D Jag hörde dem första gången när jag var 14 år har jag för mig, och det var Angel Below. Den var annorlunda och den satte sig. Nu är det väl A Boy Brushed Red Living In Black And White som är deras bästa låt enligt mig och Em :)
>> alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

vilken otur:(

2010-03-20, 23:49:58 - URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: