Först och främst vill jag hälsa alla nya läsare välkomna! Se nu till att kommentera mina inlägg också och ge mig feedback! :}

Vilken härlig lördag det är! Jag ska INTE festa denna helg, och därmed inte bli bakis (förra helgen var inte bra med det i åtanke). Alltså är det en bra helg, hah. Solen skiner inte, men på något sätt känns det som att den skiner ändå.

Det snöade igår - i alla fall i Helsingborg, i Malmö var det mestadels regn - och jag njöt massor när jag försökte ta mig genom "snöstormen" fram till stationen. Skit samma att jag blev blöt som en leguan (hah, innebörd?) för det är SNÖ vi talar om! Det värmde barnet inom mig (nej, jag är inte gravid). Humöret hamnade på topp.

Alldeles strax ska jag äta en lyxfrukost, d.v.s. något annat än medhavda mackor och vatten som det blir under skoldagarna, och sedan ska jag ut på stan. Nya glasögonbågar ska hittas! Har aldrig varit helt nöjd med mina från Dior. De är gigantiska på mitt huvud och går inte att justera in tillräckligt. Hasar ner på näsan så jag får putta upp dem hela tiden och jag kan inte ha dem när jag ligger ner och läser för de sticker ut så mycket bak öronen att de hade puffats fram av kudden. Mja, nu låter de kanske skitkassa - men de är så förskräckligt toksnygga!

Tjingeling!
>> Lillan

SV: Tack så himlans! :D

2010-11-20, 15:06:11 - URL: http://www.trashbylillan.devote.se
>> sophie

om ekonomi. Har ett arbete som skall skrivas om revision/revisorer ur olika vinklar och behöver material till detta.

2010-11-20, 17:10:00 - URL: http://sophieannamaria.blogg.se/
>> Sandra

Ja det kanske man borde göra :)

2010-11-20, 17:29:42 - URL: http://sandysdestiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: