Jisses, nu har månaderna gått och blivit till november. Imorgon fyller min kisemis 10 år! Min gamle älskling som jag fortfarande ser som en kattunge.

Idag har jag:
  • sovit länge
  • varit seg
  • ändrat klockor - givetvis varit förvirrad en stund också eftersom macbooken ändrade klockan automatiskt medan min mobiltelefon inte gjorde ett skit och visade en timma fel
  • skrivit massor på mitt tal - jag kan faktiskt vara klar med det efter lite finjusteringar!
  • jobbat på PowerPoint-presentationen - det var inte lätt för på macbooken har jag ett annat program istället för PowerPoint och på mammas dator som har PowerPoint hängde sig programmet hela tiden när jag skulle fixa med diagram.. så det blir till att göra det sista på skolans datorer imorn.

Jag skulle ha läst genom några sidor i matteboken inför den stundande morgonens matteföreläsning också men jag får nog ta och prioritera sömn nu eftersom klockan rinner iväg. God natt på er alla!
>> Cajsa

hejsan! :D det va ett tag sedan! allt bra?

2010-11-01, 23:47:46 - URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: