Här kommer ett riktigt bra tips!
Om någon är sugen på t.ex. en .se-domän och inte riktigt känner för att ge 500 kr för det som man får göra här på blogg.se (förvisso med 12 mån PRO - eller vad det nu kallas - men ändå sjukt ovärt) så gå in hos Loopia.se! Där kostar en .se-domän bara 19 kr i engångsavgift! Dessutom ingår första årsavgiften (som annars är 99kr). GALET! Jag funderar på att skaffa mig några extra domännamn, bara-därför-att, haha.
Update: Hos Svenska domäner kommer man ännu billigare undan; 1 kr för första året! Däremot har jag inte hört så mycket om Svenska domäner innan så jag vet inte hur de är, men de finns med på nic.se's lista över registrar i Sverige så det borde inte vara humbug! =)
>> Josefin

Hejdär!

jag har lite problem med min bloggdesign som jag ska göra åt en kompis.

när man klickar på 'komentarer' så kommer nämligen typ samma sida upp igen som startsidan. jag skulle vara jättetacksam för svar!

2011-12-14, 20:42:08 - URL: http://skapaenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: