Idag har jag:

  • Fått mig en ritplatta på posten. Snart ska den testas ihop med mina nya Illustrator-skills!
  • Hämtat ut mina fyndade Acne-jeans (250 pix inkl. frakt för ett par som annars skulle kostat runt 1 200 kr!)
  • Köpt 3 st. kakburkar av plåt i olika storlekar. Perfekta att förvara smaskligheter i!
  • Lämnat min stackars cykel på lagning.
  • Börjat räkna om alla geomatikuppgifter. Det måste sitta!
  • Fått hoppa pirater i 3D på bio med vänner för jag inte skulle hinna med den tidiga visningen.
  • Pratat med mannen jag hade en crush på för 5 år sen.
  • Kommit på mig själv med att tänka på engelska. Det sitter bevisligen kvar sen i tisdags då jag var tvungen att prata engelska hela dagen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: