Dålig uppdatering nu på sista tiden, ja. Mina sista tentor innan det härliga sommarlovet närmar sig. Den första är geomatik och det är verkligen skitsvårt att plugga inför det. Vår kurslitteratur innehåller hur jäkla mycket stavfel, särskrivningar, grammatiska fel och bara allmänna fel som helst! Fel i lösningarna till uppgifterna etc. När jag sitter och försöker plöja genom all text så slutar det upp med att jag sitter och rättar istället. Rättar för att sedan kunna orka läsa det. Såhär ska det ju inte vara?! Jag har betalat pengar för litteraturen! Kunde de då inte ens ha korrekturläst texten? Vad som är ännu mer dumt är att det inte finns någon alternativ litteratur. Det finns inget på biblioteket, inget på nätet, inget! AAAAH..... =(

Under påsk/omtentaperioden gjorde jag ett antagningsprov till en annan skola (en helt annan sorts utbildning än den jag går nu). Mest för skojs skull faktiskt. Har funderat ganska mycket på den utbildningen tidigare, istället för att bara ha det som hobby. Men dra på trissor att jag gick vidare genom första steget så nu ska jag dit och göra en massa. Några dagar kvar bara. Och nervös, det är jag minsann!

Håll tummarna för att allting löser sig till det bästa! =D

Btw, mitt i tentapluggandet så är det trevligt att pyssla med bloggdesigner till er så är det någon som är sugen skicka ett mail till mig! louise(at)losan.se (skrev at istället för @ för att slippa skräpmail =))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: