bild från lipglossiping.com

Halvvägs igenom tentapluggandet (geomatiktentan avklarad!) så passar jag på att beställa mig i.d. bareMinerals (Bare Escentuals) matte spf15 foundation. Har varit och provat färger lite i butik och risken är att den blir litelite mörk för mig (ja, jag är jätteljus) men min hud gillade inte vismuth/bismuth som de stoppat i den vanliga och det har de ju tagit bort i matte! Dessutom går foundationen bara loss på 250 kr inkl. frakt så det kan jag väl spendera för att testa över sommaren. Och nej, jag handlar inte den från Tradera utan från en butik där den garanterat är äkta! =) Får två burkar där till samma pris som ett här i Sverige, hah. Helt sjukt vilken prisskillnad det är!

Förresten, ni som testat, vad tycker ni om deras Mineral Viel? =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: