Jag dras fortfarande med min envisa förkylning. Hostan vägrar att ge med sig. Igår fick jag nog av allt "ta det lugnt" så jag gick ut för en liten promenad. Frisk luft rensar luftvägarna. Men nu blev det som så att min lilla promenad tog mig, utan min mening, ut på Limhamn, vilket till slut resulterade i att jag gick över en mil. 9 min 56 sek höll jag som average pace enligt RunKeeper - helt ok för en sjukling.

Det var dessutom en händelsefull promenad.
1. Jag höll på att bli påcyklad i stan när jag skulle runda en hörna av en idiot som cyklade på trottoaren. I mina tankar for vad som skulle ha hänt vid en kollision, medan cyklisten inte verkar ha märkt något alls utan bara cyklade vidare på trottoaren. Till saken hör att det på andra sidan vägen finns en bred cykelbana. Idiot.
2. Jag såg Zlatan springa längs med andra sidan vägen i närheten av hans hus. Shorts, långärmad tröja och mössa. Det var kallt.

Idag känns det i benen, och framför allt i höfterna/rumpan. AWEOE.
>> FREDRIKA PERSSON

ha en fin morgondag :)

2011-09-22, 22:15:11 - URL: http://frdrika.blogg.se/
>> Lina

Hej Louise!

Först ville jag bara säga att jag beklagar sorgen över din kissemiss.



Det andra jag ville skriva var att jag inte får tag i dig, det går inte att skicka mail till dig. Så försök gärna att få tag i mig när du kan och har ork...

2011-11-24, 19:00:12 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: