Hej alla peeps!
Idag är det Black Friday, vilket innebär att massor av e-butiker har rea! Jag passade på att köpa en foundation och primern Prime Time från id bare minerals, som jag inte har haft på länge nu. Den foundationen brukar fungera bra på vintern för mig och 168 kr är ju inte fy skam =)
 
Eftersom det var 20 % rabatt lade jag även till två produkter som jag velat prova på under en lång tid;
Alpha-h Liquid Gold och This Works clean skin 5-in-1 water. De har fått väldigt bra kritik av diverse skönhetsbloggerskor (och vloggerskor) i England etc. Har dock inte sett någon svensk kommentera dem, hmm. Hursomhaver, det ska bli spännande att se om de lever upp till mina förväntningar! =)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: